Obsługa ładunków drobnicowych

OT Port Gdynia jest uniwersalnym terminalem drobnicy konwencjonalnej.

Terminal posiada dominującą pozycję w Polsce w przeładunku w technologii ro-ro (ładunki toczne, naczepy) oraz przeładunku i magazynowaniu papieru oraz wyrobów papierniczych w tym celulozy.

Terminal świadczy usługi przeładunkowe i składowe ładunków drobnicowych:

  • w technologii lo-lo,
  • w technologii ro-ro, sto-ro i ro-ro kaset.

OT Port Gdynia obsługuje ładunki drobnicowe, m.in. takie jak:

  • papier oraz celulozę na paletach i w belach,
  • wyroby stalowe, wyroby drewnopochodne,
  • nawozy w big-bagach,
  • elementy dostaw inwestycyjnych, project cargo, sztuki ciężkie, ładunki ponadgabarytowe,
  • kontenery,
  • naczepy, samochody, inne pojazdy i maszyny (w tym sprzęt wojskowy).

OK. 2 MLN TON
ROCZNA ZDOLNOŚĆ
PRZEŁADUNKOWA
ŁADUNKÓW
DROBNICOWYCH

OT Port Gdynia, poza główną obsługą przeładunkowo-składową, w ramach świadczonych usług wykonuje również usługi formowania i rozformowania palet, kontenerów, mocowania ładunku, sortowania, segregacji i innych.

Terminal posiada magazyny pod składowanie ładunków drobnicowych, w tym również magazyny dedykowane dla ładunków wymagających specjalnych warunków, takich jak papier i celuloza.

Do obsługi ładunków drobnicowych OT Port Gdynia dysponuje uniwersalną infrastrukturą i sprzętem:

  • 3 rampy ro-ro (w tym 1 dwupoziomowa),
  • place składowe, magazyny, wiaty,
  • ciężkie żurawie samojezdne Liebherr (max. udźwig do 80 t),
  • suwnica nabrzeżowa (max. udźwig do 40 t),
  • reach-stackery (max. udźwig do 40 t),
  • żurawie samojezdne (max. udźwig do 30 t),
  • żurawie nabrzeżowe szynowe (max. udźwig do 16 t),
  • ciągniki terminalowe, podwozia hydrauliczne Liftec, roll-trailer’y,
  • wózki widłowe z osprzętem specjalistycznym.

Obsługa ładunków drobnicowych odbywa się na poniższych nabrzeżach:

  • nabrzeże Polskie o zanurzeniu 7,50 m – 10,30 m
  • nabrzeże Stanów Zjednoczonych o zanurzeniu 7,90 m – 8,00 m
  • nabrzeże Rumuńskie o zanurzeniu 8,80 m – 13,00 m
  • nabrzeże Czeskie o zanurzeniu 7,70 m
  • nabrzeże Węgierskie o zanurzeniu 7,80 m

Obsługa ładunków masowych

OT Port Gdynia współpracuje z liderami na rynku międzynarodowym i krajowym

OT Port Gdynia świadczy usługi przeładunkowo-składowe dla ładunków masowych, m.in. takich jak:

  • masowe agro, zboża,
  • śruta i pasze,
  • biomasa,
  • koks, węgiel,
  • boksyty, skalenie, dolomity.

OK. 2 MLN TON
ROCZNA ZDOLNOŚĆ
PRZEŁADUNKOWA
ŁADUNKÓW MASOWYCH

Do obsługi ładunków masowych i ładunków agro, OT Port Gdynia dysponuje odpowiednią infrastrukturą i sprzętem:

  • place składowe, magazyny,
  • wagi dla pojazdów drogowych,
  • ciężkie żurawie samojezdne Liebherr (max. udźwig do 80 t),
  • żurawie nabrzeżowe szynowe (max. udźwig do 16 t),
  • ładowarki kołowe, spychacze gąsienicowe,
  • leje zasypowe.

Obsługa ładunków masowych i agro odbywa się na poniższych nabrzeżach:

  • nabrzeże Polskie o zanurzeniu 7,50 m – 10,30 m
  • nabrzeże Rumuńskie o zanurzeniu 8,80 m – 13,00 m
  • nabrzeże Rotterdamskie o zanurzeniu 7,00 m – 7,50 m.

Szanowni Klienci,

Zgodnie z uchwałą Zarządu OT Port Gdynia Sp. z o.o. nr. 28/2018 z dnia 30.10.2018 r. z dniem 1 GRUDNIA 2018 ROKU zostaje wprowadzony

NOWY CENNIK MATERIAŁÓW SZTAUERSKICH na terminalu OT Port Gdynia. Dokument jest dostępny w zakładce „Strefa Klienta”.